Service
ONLINE WINKELEN
De prijzen in onze Gabbag webshop zijn inclusief 21% BTW. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’. U ziet de bestelling in de winkelwagen rechtsboven op de pagina. Wanneer u deze opent, kunt u het aantal producten toevoegen en/of verminderen. Als u een kortingsbon heeft, kunt u deze hier inwisselen door de code in te voeren. Bent u een bestaande klant, dan kunt u inloggen op uw account of een account aanmaken of doorgaan als gast.
BESTELLEN
Nadat u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier kunt u de adresgegevens invoeren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. Geef duidelijk aan wanneer het verzendadres afwijkt van het factuuradres. Kies vervolgens de betaalmethode om de bestelling af te ronden.
ACTIES & KORTINGSCODES
Als u een kortingscode hebt ontvangen, kunt u deze in het winkelwagentje invoeren in het veld “coupon”. Als de code wordt geaccepteerd, wordt het kortingsbedrag of percentage van het te betalen bedrag afgetrokken. Als deze niet wordt geaccepteerd, bijvoorbeeld als de code onjuist is of verlopen, wordt er een melding weergegeven. Let op het hoofdlettergebruik bij het invoeren van de coupon. Als u problemen ondervindt bij het invoeren van de code, neem dan contact met ons op. Helaas is het niet mogelijk om achteraf een promotie te claimen.
BETAALMETHODEN
Bij Gabbag kunt u op de volgende manieren betalen:
Voor Nederlandse klanten kan er betaald worden via iDEAL. Met iDEAL kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankopen betalen. iDEAL is het systeem waarbij u direct wordt doorgestuurd naar uw internetbankierprogramma. Om iDEAL te gebruiken hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, kunt u direct betalen met iDEAL.
Creditcard: Visa en MasterCard. U kunt uw creditcardgegevens veilig invoeren via onze beveiligde SSL-procedure. Samen met uw creditcardmaatschappij zorgen wij voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat u uw bestelling plaatst.
Als u een PayPal-account heeft, kunt u bij Gabbag veilig betalen met PayPal.
Er is ook de mogelijkheid om te betalen via een bankoverschrijving (voor klanten buiten Nederland). Na het afronden van het bestelproces ontvangt u een e-mail met de orderbevestiging en onze bankrekeninggegevens. Hiermee kunt u zelf de betaling van de bestelling overmaken, onder vermelding van het ordernummer (het #… nummer dat op de orderbevestiging staat). Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling verzonden.
Riverty (AfterPay) – Achteraf betalen (Nederland)
Riverty voert voor Gabbag.nl het volledige post-betaalproces uit. Dit betekent dat u van Riverty een betaaloverzicht ontvangt. Met de Riverty App kunt u dit betaaloverzicht veilig en heel eenvoudig vanaf uw smartphone bekijken en betalen. In de online omgeving van Mijn Riverty beheert u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet. Riverty houdt u via pushmeldingen & e-mails op de hoogte wanneer er een betaaloverzicht voor u klaarstaat. Om uw verzoek tot achteraf betalen goed te keuren, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Mocht uw verzoek tot betaling onverhoopt niet worden geautoriseerd, dan kunt u uw bestelling uiteraard betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u naar Riverty.
Riverty – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging)
Riverty voert het volledige post-betaalproces uit voor Gabbag.nl. Dit betekent dat u deze betaling kunt bekijken via de Riverty App of in de online omgeving Mijn Riverty. Om uw verzoek om achteraf te betalen goed te keuren, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Mocht uw verzoek om betaling onverhoopt niet worden geautoriseerd, dan kunt u uw bestelling uiteraard betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u naar Riverty.
Riverty – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)
Riverty voert het volledige post-betaalproces uit voor Gabbag.nl. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail van Riverty ontvangt. Riverty informeert u per e-mail wanneer er een nieuw betaaloverzicht voor u klaarstaat. Om uw verzoek om achteraf te betalen goed te keuren, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Mocht uw verzoek tot betaling onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling uiteraard betalen via een andere betaalmethode. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u naar Riverty.
Riverty – Achteraf betalen (België)
Riverty voert voor Gabbag.nl het volledige post-betaalproces uit. Dit betekent dat u van Riverty een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt. Riverty informeert u via e-mail wanneer er een nieuw betaaloverzicht voor u klaarstaat. Om uw verzoek tot achteraf betalen goed te keuren, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Mocht uw verzoek tot betaling onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling uiteraard betalen via een andere betaalmethode. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij u naar Riverty.
VERZENDING
Voor de verzending van uw bestelling maken wij gebruik van PostNL. Voor bestellingen in Nederland bieden wij gratis verzending aan. Voor bestellingen binnen Europa bedragen de verzendkosten €7,95. Voor bestellingen buiten Europa bedragen de verzendkosten €25,-. Landen die binnen Europa worden verzonden zijn: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk en Spanje. Verzendkosten zijn altijd exclusief eventuele invoerrechten of belastingen. Verzending naar afgelegen gebieden kan een dag langer duren.
De levertijden voor onze bestellingen verschillen per land. Wij streven ernaar om alle bestellingen wereldwijd binnen 3 tot 4 werkdagen te leveren, maar in de meeste landen leveren wij binnen 1 of 2 werkdagen.
Levertijden:
Bestellingen geplaatst vóór 15:00 uur worden in de meeste gevallen de volgende dag geleverd. Bestellingen geplaatst na 15:00 uur worden de dag erna geleverd. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:00 uur of op zaterdag en zondag worden op dinsdag geleverd.
RETOUR & RUILEN NA AANKOOP
Mocht een Gabbag artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, geen probleem! U heeft 14 dagen herroepingsrecht*. Wilt u een artikel retourneren, stuur dan een e-mail naar klantenservice@gabbag.nl met daarin de retourzending en het ordernummer. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de retourzending en instructies over hoe u kunt retourneren. U kunt verwachten dat het betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen na de verwerkingsdatum van de retourzending op uw bankrekening wordt teruggestort. *De herroepingstermijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Indien u een beroep doet op dit herroepingsrecht, bent u zelf verantwoordelijk voor het terugbetalen van de verzendkosten. De aankoopkosten inclusief eventuele betaalde verzendkosten (heenzending) worden door ons teruggestort op de bankrekening. Let op: de geretourneerde artikelen dienen in goede staat te zijn. Dit omvat het volgende:
- De artikelen mogen niet gebruikt, vuil en/of gewassen zijn.
- De artikelen worden geretourneerd in de originele, onbeschadigde (plastic) verpakking.
- De artikelen worden compleet geretourneerd.
- De artikelen zijn voorzien van het/de originele label(s).
Nadat u het/de artikel(en) hebt geretourneerd, storten wij het betaalde bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, terug. Als u hebt aangegeven dat u een ruilartikel wilt ontvangen, wordt dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst in ons magazijn verzonden. Houd er rekening mee dat Gabbag kosten in rekening kan brengen als het artikel beschadigd wordt geretourneerd. Neem contact op met de klantenservice van Gabbag voor vragen over uw ruilbestelling.
GARANTIEPROCEDURE
Gabbag-artikelen worden met zorg en aandacht gemaakt. Ze zijn gegarandeerd extreem sterk en gebruiksvriendelijk. Wij bieden een wettelijke garantie op materiaal- en fabricagefouten voor een vaste periode van 24 maanden vanaf de aankoopdatum en een levenslange garantie daarna. Bewaar altijd het betalingsbewijs (bon of pakbon) van uw Gabbag-aankoop. U kunt alleen aanspraak maken op garantie als het product onder normale omstandigheden is gebruikt, voor het gebruikelijke doel, en dat de onderhouds- en gebruiksinstructies zijn opgevolgd. Schade die niet is veroorzaakt door materiaal- en fabricagefouten, wordt niet vergoed, maar kan worden gerepareerd/vervangen voor een eerlijke vergoeding. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice (klantenservice@gabbag.nl) en stuur indien mogelijk foto’s mee. De klantenservice informeert u vervolgens over de garantie- of reparatieprocedure. Retourzendingen zonder voorafgaande melding via onze klantenservice worden niet verwerkt. Bekijk onze garantievoorwaarden hier.
Let op: Heeft u een artikel gekocht via een van onze dealers? Dan moet u garantie claimen via de betreffende dealer. Wij hanteren onze algemene voorwaarden op al onze leveringen. U kunt onze algemene voorwaarden bekijken via de volgende link: Algemene voorwaarden.